10 טיפים לבחירת קייטרינג מושלם לחתונה

להלן הטיפים שיעשו לכם את הקייטרינג למרגש במיוחד. הקייטרינג צריך לספק לכם את המנות שאתם הכי אוהבים. משום כך, חשוב מאד לבחור בחברה מנוסה שיש לה קשר טוב עם אנשים. לא כל האורחים אוהבים מה שאתם אוהבים. חברה מנוסה תדע לזהות אנשים שרגישים למאכלים מסוימים (חלב, סוכר וכד'), טבעוניים, צמחוניים, וכד', ולספק להם מנות חלופיות למה שהזמנתם. בחברת קייטרינג שהיא בוטיק לא תצטרכו להעריך כמויות של אורחים חריגים. החברה תעשה זאת בשבילכם, ותגיע מצוידת על בסיס הערכות שהיא עשה בהתאם למספר האורחים שצפוי להגיע.

בדקו שלשירות הקייטרינג שלכם אישור מכירת מזון ממשרד הבריאות

חשוב לוודא שהאישור בתוקף ושהחברה מוסמכת לעסוק בקייטרינג במסגרת אירועי גני אירועים במרכז.

בחרו בקייטרינג המתמחה במזון שאתם אוהבים

אם אתם בעד קייטרינג בשרי, בחרו חברת קייטרינג בשרית, ואם אתם בעד קייטרינג חלבי, בחרו חברת קייטרינג חלבי. כמובן שישנן חברות שמספקות גם קייטרינג טבעוני, מאכלי עמים ואסופות שונות של תפריטים לבחירתכם.

ודאו שהחברה מחזיקה בתעודת כשרות

מאד חשוב לברר כי במסגרת אולם אירועים במרכז או גן אירועים במרכז לחברת הקייטרינג המכהנת בו ישנה תעודת כשרות.

בחרו בקייטרינג שמנגיש לכם את רמת הכשרות הרצויה לכם

ישנן חברות קייטרינג שעובדות עם כשרות בד"צ, וישנן חברות שעובדות עם כשרות לנדאו. ישנן חברות שעובדות עם גלאט כושר וישנן חברות שעובדות עם כשרויות של רבנויות הערים, חת"ם סופר סניפי חדרה ונתניה, לדוגמה. בחרו בקייטרינג שמחזיק בתעודה של רמת הכשרות הרלוונטית לכם ביותר.

בחרו בקייטרינג בעל ניסיון שירותי ותפעולי

מאד חשוב לבחור בחברת קייטרינג מנוסה שתספק לכם את השירות המבוקש, תיטיב עם האורחים, ותהיה מודעת לפעילותה מבחינה לוגיסטית. במילים אחרות, בחרו בחברה שיש לה ניסיון מעשי.

בחרו בשירות קייטרינג מומלץ

הסתמכות על המלצות מרחיבה את מרחב המדגם שלכם. אם בסעיף הקודם המלצנו לכם לגשת לחברות עם ניסיון בלבד, כשאתם שואלים על המלצות תקבלו מידע על חברות חדשות שסיפקו שירות מעולה כמו הוותיקים שבעוסקים.

בחרו בשירות קייטרינג יצירתי

כמובן שלא צריך להסכים מיד לבחירת חברת קייטרינג רק כי אהבתם אתך המאכלים שלה. בדקו חברות דומות ובחרו7 ביצירתית ביותר, בזו שמייצרת מאכלים מקוריים ועובדת בשיטות ייחודיות (בישול מול האורחים בקבלת הפנים לדוגמה).

בחרו בשירות קייטרינג שעובד בפורמט שתכננתם באירוע

בחרו האם השירות יכלול מלצרים, אנשי חלוקת מזון בעמדות או שניהם.

בחרו בשירות קייטרינג שמלבושו תואם את תפאורת האולם והאירוע שלכם

אם תכננתם אירוע כפרי אותנטי, רצוי שמלצרי הקייטרינג יתלבשו בתלבושות שמעידות על כך, ולהיפך.

בחרו בחברה שמספקת את שירות המזון הרצויים

ניתן לשרת אורחים במתכונת REFILL כולל למנות העיקריות, או בחברה שהשירות בה הוא מנה חד פעמית עיקרית, ומילוי הראשונות והקינוחים חופשי. בחרוב בזו שרצויה לכם. קחו בחשבון שהראשונה תעלה לכם יותר, ולכן עבודה עם מנה עיקרית אחת תחסוך לא מעט עלויות.