פעילויות והפעלות בנתניה

מעוניינים לקבל המון פעילויות בנתניה לילדים בו זמנית, ולא למצוא את עצמכם משלמים מחירים מופקעים? כמה פעמים כששוחחתם עם חברת הפקות, נאמר לכם כי הקוסם, המפעילה והזמר מתבססים, כל אחד מהם, תעריף נפרד? כמה פעמים חישבתם את זה, והמחיר הסתכם לעלות מטורפת? הידעתם כי ישנו מקום בו תוכלו לקבל מכלול של שירותים במחיר נוח? כהקדמה, אנו מציינים כי לא מדובר במופעים ובהפעלות טיפוסיות, אלא על הפעלות לילדים בנתניה המתבססות על קפיצה בטרמפולינות. אבל, במסגרת יום בפארק, תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים בשביל לממש יום פעילויות בנתניה שיכול לשמש כיום הולדת.

אירועי הפעלה בנתניה

בואו לפגוש מפעילים לימי הולדת לילדים בנתניה אשר יקלטו את הילדים הנכנסים לפארק, יסייעו להם להכין את עצמם לקפיצה בטרמפולינות ייחודיות, ויוודאו כי הם עברו הוראות בטיחות המבטיחות את שלומם. הם לא רק יוודאו זאת, אלא ישגיחו על הילדים במתחם ויוודאו כי אף ילד לא מסכן את חברו, ומתאפשרת בטיחות מרבית לכל באי יום ההולדת. בנוסף, מפעילים לימי הולדת לילדים בנתניה יהיו שם גם ברגעים הטקסיים של האירוע, בעוגת היום הולדת בבית הקפה ובארוחה החגיגית בסיום.

קפיצה בטרמפולינות לכל הגילים

ניתן לארגן אירועי קפיצה בטרמפולינות לילדי הגן, גני טרום חובה וגני חובה עד גיל 6. יש לנו גם תכניות קפיצה בטרמפולינה לילדי בית הספר מעל גיל 6. בכל תכנית יוכנו טרמפולינות ובריכות ספוגים ייחודיות. לגדולים, ישנם גם קירות טיפוס מאתגרים. הקפיצה בטרמפולינות תיעשה אך ורק בכפוף להוראות הבטיחות של המקום ובליווי משגיחים שיוודאו כי הילדים משתמשים בפארק בבטחה.

הפעלות לילדים בנתניה

בריכות ספוגים

בריכות אשר יידמו לבריכות שחייה רגילות, אך במקום מים ישנם ספוגים. ניתן לגבש שם הפעלות לילדים בנתניה ממש כמו שמגבשים יום הפעלות בבריכה אמתית. אנו נוודא שהילדים משתמשים בבריכה רק בכפוף להוראות הבטיחות, ללא שימוש בפעלולים מסוכנים כמו סלטות וקפיצות ראש. כמו כן, אנו נוודא כי מי שנכנס לבריכה הם רק ילדים שאינם סובלים מאלרגיות לספוגים או לחומרים ספוגיים באופן כללי. אם ישנה טרמפולינה ליד בריכות ספוגים מסוימות, אנו נוודא כי הילדים יקפצו ממנה רק על פי הוראות הבטיחות הרלוונטיות. בדרך זו, נתניה אטרקציות לילדים יצאו לפועל במקסימום בטיחות, ועל כן תוכלו לשלוח אותם לפארק בבטחה וללא חשש.

ארוחות לילדים המשתתפים

בבית הקפה ניתן ליהנות ממנוחה מיום פעילויות בנתניה, להתענג על ארוחה חמה ולהכין את האנרגיות להמשך יום הפעילות. בסיום האירוע, תוגש עוגת יום הולדת בליווי מפעילים לימי הולדת בנתניה. בית הקפה מתאים לשימוש הן לקבוצות והן ליחידים המבקשים לקנות מוצרים מזדמנים. ניתן להזמין יום סגור בפארק כולו בו המתקנים ובית הקפה יישמרו למזמינים את אותו יום בלבד. 

אם אתם מעוניינים לגבש יום הפעלות לילדים בנתניה באופן ייחודי – בואו לגלות את פארק הטרמפולינות והאתגרים!