סדנאות שוקולד לילדים

מאז ומעולם היוו סדנאות שוקולד לילדים מוקד משיכה נכסף, אך כאשר הם מתוכננים על ידי חברת הפקות המתמחה בלימוד בישול ילדים, מובטחת עבודה פוריה, בטוחה וגם כזו שיש לה ערך מוסף יוצא דופן, במסגרתו הילדים ילמדו באמת ובתמים עקרונות חשובים מעולם עיבוד המזון שישמשו אותם גם כאשר הם יגדלו.

 
עבודה בטוחה ללא עוררין
 
ייבחרו רק מתכונים בטוחים להכנת ילדים כמו כדורי שוקולד, עוגיות מסוגים מסוימים, עוגות שייבחרו בקפידה, וכד'. במידה ונדרש חימום בתנור או חיתוך עם סכין, הצוות יבצע את הפעולות הללו עבור הילדים. הילדים רק יידרשו לעשות את הפעילויות הבטוחות, שביננו – הן גם הכי מהנות ומענגות: לישת בצק, שבירת ביצים, הכנת תערובות משוקולד, וכד'. הכל ייעשה בהשגחה מלאה של צוות המדריכים.

עבודה פדגוגית: מובטח לימוד אמתי עבור כל ילד וילדה!
 
הילדים ילמדו בישול ועיבוד מזון מהו, ילמדו להכיר את השוקולד שמעבר לחפיסות השוקולד המוכרות להם ממשלוחי המנות בפורים, ומהביקורים בסופרמרקט. כמו כן, הילדים ידעו בדיוק מה יש לעשות על מנת להכין מאכלים אלו בעתיד, ואולי גם אתם ההורים תלמדו דרכם את המתכונים המיוחדים שלנו. מה שלא יהיה, מובטחת מלאכה פוריה, שתלמד את הילדים רזים חשובים בעבודה עם שוקולד כאשר הוא מיועד לבישול ועיבוד מזון, ולא בהכרח כמוצר מוגמר.

הכנת מאכלים טעימים עם תוספות שילדים אוהבים
 
קצפת, סוכריות קשות דקות, פיצוחים ועוד מגוון מאכלים שיקשטו גם את טעמו וגם את מראהו של כל מאכל שוקולד שנכין. התוספות הללו בדרך כלל מגבירות את הרצון של הילדים ללמוד עוד על בישול שוקולד ולהתנסות בחוויה גם בעתיד. בכל מאכל, נבחר את התוספות הרצויות, או נאפשר לילדים להשתמש ביד הדמיון הטובה עליהם, כמובן בהדרכה והנחייה שלנו.

הזמנת סדנאות שוקולד
 
מומלץ להזמין את הסדנאות בחג כמו שבועות, שהוא חג מאכלי החלב, מוצר שבדרך כלל תאום סיאמי עם שוקולד בכל בנושא של בישולים ועיבודי מזון. כמו כן, מומלץ להתריע מספר שבועות או חודשים מראש כדי לשריין מקום מועדף. אנו נתכנן עבור ילדיכם סדנא המתאימה לגילם, ושתשרה אווירה איכותית וחסרת פשרות בקרבם.
 
פנו אלינו אינגו ציוד לאירועים להפקת אירועי גיבוש וסדנאות שוקולד לילדים מכל הסוגים!